TREDAŞ’TAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTTIRACAK ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR

TREDAŞ müşterileri, bölgelerinde meydana gelen planlı ya da plansız 12 saati aşan her kesinti için, tazminat ödemesi talep edebilecek.

Elektrik hizmeti sağladığı Tekirdağ, Kırklareli ve Edirne illerinde modern bir teknolojik alt yapı kurmak için çalışmalarını aralıksız sürdüren Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ) müşteri memnuniyetini artıracak çalışmalarında hız kesmiyor.

Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliğince; hizmet verdiği bölgelerde meydana gelen bildirimli veya bildirimsiz 12 saati aşan her kesinti için TREDAŞ müşterilerine tazminat ödemesi yapılacak.

2014 yılından günümüze kadar meydana gelen kesintileri kapsayan düzenlemede, tazminat hakkına sahip olan müşteriler TREDAŞ web sitesinde oluşturulan “Ödeme Sorgula” ekranı üzerinden abone numarası veya TC numarası ile giriş yaparak sorgulamalarını gerçekleştirebilecek.

23.10.2019