Müşteri Memnuniyeti Politikamız 

Tredaş olarak; ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda; 

  • Müşterilerimizin her türlü öneri, şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.tredas.com.tr, faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi, 

  • Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı 

  • Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı, 

  • Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı, 

  • Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı, taahhüt ederiz.

Müşteri Memnuniyeti Belgemiz

Müşteri Memnuniyeti Belgemiz