Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;
-
Müşterilerimizin her türlü öneri, şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.tredas.com.tr, faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
-
Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı
-
Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
-
Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
-
Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı,